برنج

آب برنج ۱ راز شگفت انگیز زنان یائو

آب برنج زنان یائو۲۲

رابطه مخمر آب برنج و زنان قوم یائو

موهایی بلند به رنگ سیاه ویژگی مشترک همه زن های قوم یائو است . دختران جوان و زنان پیر! همه و همه و این بسیار عجیب بنظر می آید . راز پشت سیاهی و بلندی موهایشان در خواص مخمر آب برنج نهفته است .  که در ادامه به بررسی آن میپردازیم .

زنان قوم یائو بر این باورند که موهای بلند نشانه ی بخت و اقبال ، سلامتی و طول عمر زیاد است . آنان فقط یکبار موهایشان را کوتاه میکنند آن هم در مراسم عروسی است .

رکورد (بلندترین موی روستایی جهان ) در کتاب گینس متعلق به زنان روستای یائو است .

زنان چینی ،ژاپنی و آسیای جنوب شرقی قرنهاست راز مخمر آب برنج را میدانستند . برای مثال در دوره طلایی امپراطوری تانگ چین ، زیبایی مسحور کننده زنهای چینی در وهای بلندشان بود . آنان موهایشان را میبافتند و به شکله حلقه مانند تاجی روی سر خود میگذاشتند.

[ult_animation_block animation=”swing” animation_duration=”3″ animation_delay=”0″ animation_iteration_count=”1″]
آب برنج زنان یائو
[/ult_animation_block]

آب برنج یا مخمر آب برنج ؟ سوال اینجاست ؟ میتوان گفت از هر دو میتوانید استفاده کنید . برنج شمالی مخمر آب برنج را پیشنهاد میدهد .

مزایا استفاده از راز مخمر آب برنج

آب برنج دارای مواد معدنی و ویتامین ها مختلف از جمله ویتامین E ویتامین B  و همچنین آنتی اکسیدان هاست . حتی میتوان آب برنج جوشانیده شده را با مقداری دارچین میل کرد . آب برنج به حفظ رشد ، سلامتی مو و کاهش سرعت سفید شدن رنگ مو کمک شایانی میکند .

حضرت حافظ میفرمایند:              سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد … وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد

انچه مدتها در پشت ویترین لوازم آرایشیها بدنبالش میگشتید در آشپزخانه خودتان بود . آب برنج به سلامت پوست سر نیز کمک میکند و آنهایی که موهای مجعد و به اصطلاح وز دارند از این راز میتوانند کمک بگیرند ؛ زیرا آب برنج اصطحکاک سطحی مو را از بین میبرد .

[ult_animation_block animation=”pulse” animation_duration=”3″ animation_delay=”0″ animation_iteration_count=”1″]
آب برنج زنان یائو
[/ult_animation_block]

طرز تهیه مخمر آب جو

میتواند هنگام پختن برنج آبش را در ظرفی کنار بگذارید و ۲۴ ساعت در دمای اتاق در گوشه ای قرار دهید . بعد از این زمان آب برنج شروع به تخمیر کردن میکند و کم کم مزه ی شوری به خود میگیرد . برای توقف تخمیر آن را بجوشانید . و بگذارید خنک شود . در پایان میتوانید چند قطره عصاره ی اسطوخودوس ، رزماری یا درخت چای به آن اضافه کنید . و بعد از آن در فریز یا یخچال نگهداری کنید.

4 راه استفاده از مخمر آب برنج برای پوست و مو

۱-به عنوان تونر پوست استفاده کنید

پنبه ای را درون مخمر اب برنج خیس کنید و پس از آن به سطح پوست بمالید . مخمر اب برنج حالت ناخالصی را میزداید و پوست را شاداب و باطراوت میکند .

2-ماسک صورت مخمر آب برنج

پارچه ی نخی را به اندازه ی صورتتان ببرید . جای چشم ها و بینی را هم ببرید . پارچه را ۱۰ دقیقه در مخمر آب برنج بخیسانید . و بعد از قدری چلاندن! آن را برای 15 دقیقه روی صورت خود بگذارید . این ماسک باعث شادابی و طراوت پوست صورتتان میشود .

3-رفع آکنه

برای چند روز متوالی آب برنج را روی جوشهای پوستی بریزید تا آکنه کاملا رفع شود .

4-ماسک مو

درون حمام وقتی موهایتان خیس خورده یک فنجان آب برنج را روی سر خود بریزید و حدود 10 دقیقه باید روی سرتان بماند . برای اثر بخشی بیشتر موهای سرتان را ماساژ دهید .

[ultimate_fancytext fancytext_prefix=”فیلمی از زنان قبیله یائو” strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ sufpref_color=”#41c105″ strings_font_size=”desktop:25px;” fancytext_color=”#000000″ strings_line_height=”desktop:25px;”]

[aparat id=”IUAD2″]

برنج شمالی به شما برنج هاشمی را برای بهبود موهای سرتان پیشنهاد میکند زیرا سرشار از مواد مغذی است ، برای اطلاع از بازار برنج به قیمت روز برنج مراجعه بفرمایید .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *