برنج

فروشگاه برنج شمالی فروش انواع برنج با قیمت استثنایی

فروشگاه برنج شمالی، یکی از برترین فروشگاه‌های برنج ایرانی، آماده است تا برنج شمالی اصل و باکیفیت را بدون هر گونه واسطه و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد. فروشگاه اینترنتی برنج شمالی، یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که با داشتن انواع برنج شمالی باکیفیت همچون برنج هاشمی، علی کاظمی، صدری، قهوه ای و… به همراه دیگر محصولات وابسته به برنج همچون سبوس برنج، توانسته به یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در کشور تبدیل شود. شما می‌توانید برنج مورد نیاز خود را در بسته بندی و میزان دلخواه سفارش دهید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان و با کیفیتی بالا دریافت نمایید.

وجود اینترنت و فروشگاه های اینترنتی، امروزه باعث شده تا بسیاری از هزینه‌ها کاهش یافته و یا به طور کلی از بین بروند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه برنج شمالی، به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز، هر یک از انواع مختلف برنج را که می‌پسندید، به صورت اینترنتی خریداری کنید. برنج های موجود در فروشگاه برنج شمالی، به طور مستقیم از دست شالیکاران شمالی به دست شما خواهد رسید. شما همچنین می‌توانید قطعات یدکی و مورد نیاز تراکتور، تیلر، بیلر، نشاکار و… خود را در وب‌سایت ما جستجو نمایید و آن را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا در منزل خود دریافت کنید و به این ترتیب در زمان و هزینه های اضافی خود صرفه جویی نمایید.

در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدارترین برنج های فروشگاه پرداخته و آن‌ها را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

انواع برنج شمالی

یکی از مهم‌ترین گیاهان خوراکی در دنیا برنج است و به عنوان غذای اصلی نیمی از مردم دنیا به شمار می رود. برنج را می توان در انواع مختلفی تهیه کرد و آن را برای مصارف متنوعی تولید و پرورش داد. از برنج تنها در پلو استفاده نمی شود، بلکه می توان از آن در تهیه انواع سوپ ها، انواع کیک ها و کوفته ها و… نیز استفاده کرد. در ایران و مخصوصاً در شمال کشور نیز انواع مختلفی از برنج کشت می شود و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه بسیاری از افراد به دلیل خاصیت فراوان برنج آن را جایگزین نان در سبد غذایی خود کرده‌اند و در این بین نیز برنج شمالی نسبت به دیگر برنج ها و از جمله برنج های خارجی از محبوبیت زیادی برخوردار است. در ادامه به برخی از این برنج ها اشاره می‌کنیم.

  • برنج هاشمی

یکی از محبوب ترین و بهترین برنج های ایرانی، برنج هاشمی است که نخستین بار نیز در استان گیلان و توسط آقای یوسف هاشمی‌زاده کشف شده است. این نوع برنج بیشتر در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان مورد کشت قرار گرفته و از عطر و طعم بسیار خوبی نیز برخوردار است. علاوه بر این، این برنج طعم بسیار مطبوع و پخت مناسبی نیز دارد که همین امر موجب محبوبیت بیشتر آن گردیده است. این محبوبیت به حدی است که بسیاری از کشاورزان گیلانی و مازندرانی هر ساله به کشت و پرورش این نوع برنج می‌پردازند.

برنج هاشمی دارای دو نوع گرم و سرد بوده و به دلیل کیفیت پخت بالا و عطر بی‌نظیر، قد کشیده و دانه‌های منظم در بین ایرانیان داخل و خارج از کشور و حتی بسیاری از غیرایرانی‌ها، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. به طوری که می‌توان آن را به عنوان بهترین برنج عطری ایرانی معرفی کرد. در کنار این موارد، برنج هاشمی در برابر آفات نیز از مقاومت زیادی برخوردار است به همین دلیل در کشت آن از سم و کود شیمیایی کمتری استفاده می‌شود که همین عامل باعث شده تا این برنج به عنوان یک محصول سالم و ارگانیک شناخته شود.

 

  • برنج طارم

از دیگر برنج های ایرانی محبوب می‌توان به برنج طارم اشاره کرد که برای نخستین بار در منطقه طارم زنجان کشت شده است و امروزه نیز در گیلان به صورت محدود و مازندران به طور گسترده پرورش داده می‌شود. در کنار آن، این برنج عطر و طعم بسیار زیادی دارد و بیشتر مورد استفاده افرادی که به دنبال برنج معطر هستند، قرار می‌گیرد. بیشترین کشت این برنج هم‌اکنون در استان مازندران است و دلیل آن نیز این است که این استان از لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی، بهترین گزینه برای کشت برنج طارم به شمار می‌رود.

برنج طارم امروزه در انواع مختلفی چون طارم هاشمی ،طارم سنگی، طارم عطری و… موجود است. با این وجود هر یک از آن‌ها با هم تفاوت هایی دارند، به عنوان مثال برنج طارم هاشمی در مقایسه با طارم عطری، از دانه‌هایی درشت‌تر و پخت بهتری برخوردار است، همچنین بیشتر ری کرده و قد می‌کشد و تنها عطر و بوی آن کمتر است که البته این مورد را نمی‌توان به عنوان یک ضعف برای آن عنوان کرد.

  • برنج علی کاظمی

این برنج توسط کشاورزی با همین نام در روستایی در شهرستان فومن از استان گیلان کشف شد. سپس گسترش یافته و به دیگر نقاط استان گیلان راه پیدا کرد و توانست مورد توجه کشاورزان بسیار زیادی قرار بگیرد. به طوری که امروزه یکی از پرطرفدارترین برنج های شمالی به شمار می‌رود.

با این حال این برنج نسبت به برنج هاشمی و صدری دم‌سیاه، از دانه‌های کوتاه‌تری برخوردار است، اما کیفیت پخت خوب آن این ضعف را تا حد بسیار زیادی جبران کرده است. در کنار آن، قیمت مناسب برنج علی کاظمی نسبت به سایر برنج‌ها نیز موجب شده تا این برنج از پرمصرف‌ترین انواع برنج ایرانی در میان مردم به شمار رود.

  • برنج صدری گیلان

از دیگر انواع برنج های باکیفیت ایرانی می‌توان به برنج سفید اشاره کرد که تنها در استان گیلان کشت می‌شود و میزان بهره‌وری و تقاضا برای آن به نسبت سایر برنج ها کمتر است؛ چرا که جزو برنج های کم محصول به شمار می رود و محصول کمتری دارد. این برنج بیشتر به دلیل ویژگی های ظاهری خود محبوبیت یافته است که از این ویژگی ها می توان به رنگ آن که سفید مایل به کرم است، اشاره کرد. این ویژگی باعث شده تا در زمان مصرف احساس خوبی به آن داشته باشیم. در کنار این مورد این برنج از عطر و طعم منحصر به فردی نیز برخوردار است و به همین جهت از آن به عنوان برنج اشرافی یاد می شود و بیشتر در مجالس مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از انواع این برنج برنج صدری دم سیاه است که تنها در استان گیلان کشت می شود و به علت کمیاب بودن قیمت بالاتری نسبت به سایر برنج ها دارد.

  • برنج شیرودی شمال

یکی از از برنج های پرمحصول ایرانی، برنج شیرودی است که شباهت زیادی به برنج هاشمی دارد و در استان مازندران کشت می شود. برنج شیرودی نسبت به دیگر برنج های ایرانی از کیفیت پخته بالاتری برخوردار است و اغلب نیز با طارم هاشمی مقایسه می‌شود. این برنج به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد، اغلب برای مصرف رستوران‌ها و مراکز اداری و مراسم‌های مختلف استفاده شده و بسیار به صرفه و اقتصادی است.

  • برنج دمسیاه

از دیگر برنج های محبوب شمالی می توان به برنج دمسیاه اشاره کرد که با نام طارم دم سیاه نیز شناخته شده و تنها در استان گیلان کشت می شود. این برنج عطر زیادی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار است، اما به علت بهره‌وری کم نسبت به برنج های مشابه و کم محصول بودن تعداد بسیار کمی از کشاورزان گیلانی به کشت آن می پردازند و به همین علت این برنج نسبت به برنج پرمحصول قیمت بالاتری نیز دارد.

  • برنج خزر

یکی دیگر از انواع برنج شمالی برنج خزر است که جزو خانواده پرمحصول ها قرار گرفته و اغلب در استان گیلان کشت می شود. از نظر ظاهری نیز شباهت زیادی به برنج‌طارم دارد اما از لحاظ کیفیت و قیمت نسبت به طارم در در مرتبه پایین تری قرار گرفته است. همین امر باعث شده تا بسیاری از تاجران و کلاهبرداران از این شباهت استفاده کرده و برنج خزر را با برنج طارم مخلوط و به فروش برسانند که پس از پخت، قاطی بودن برنج به خوبی مشخص خواهد شد.

علاوه بر این بسیاری از تاجران برنج خزر را به جای برنج طارم با قیمت پایینی به فروش می رسانند که همین امر موجب بی‌اعتمادی مشتریان می شود. شما می توانید با اطمینان کامل برنج خزر و طارم را از فروشگاه برنج شمالی تهیه نمایید و مطمئن باشید که محصولی اصل و باکیفیت را تهیه کرده‌اید.

  • برنج فجر

دیگر از انواع برنج شمالی برنج فجر است که توسط محققان حوزه برنج و با انجام تغییرات ژنتیکی بر روی برنج های با کیفیت تهیه شده و امروزه مورد کشت قرار می‌گیرد. این نوع برنج طبع سردی داشته و در دسته برنج‌های پر محصول قرار دارد.

بسیاری از شرکت ها، ادارات و رستوران ها به علت قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن این نوع برنج، آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. دانه های این برنج رنگ های سفید مایل به کرمی و روغنی داشته و ظاهری مشابه خنجر دارند که قسمت سر دانه به سمت انتها رو به باریکی و سوزنی شدن می‌رود. این نوع برنج در ابتدا ۸ میلی متر طول داشته که پس از پخت طول آن به ۱۰ میلی متر نیز می رسد.

خواص برنج ایرانی

برنج ایرانی دارای خواص و مزایای زیادی است که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش انرژی ارگان های مختلف بدن به علت داشتن مقدار زیادی نشاسته و قند های مفید
  • افزایش زیبایی و طراوت پوست به علت داشتن ویتامین های مختلفی همچون تیامین
  • جلوگیری از بروز بیماری قند و دیابت به دلیل ترشح هورمون هایی چون انسولین و گلوکاگون
  • ایجاد حالت سیری پس از مصرف به علت برخورداری از نشاسته
  • افزایش عملکرد منظم روده و فعالیت معده به علت داشتن فیبرهای فراوان
  • افزایش خون رسانی به بافت های بدن به علت داشتن مواد معدنی مختلف

۱۱ مزیت خرید از فروشگاه‌ برنج شمالی

شما با خرید برنج از فروشگاه‌ برنج شمالی، خواهید توانست تا با یک تیر جند هدف را نشانه بگیرید و به مزایای متعددی دست یابید. این مزایا عبارت‌اند از:

۱) خرید برنج‌ ایرانی به صورت جزئی

شما می‌توانید برای تهیه برنج مورد نیاز روزانه منزل خود، به فروشگاه برنج شمالی مراجعه کرده و هر یک از برنج های دلخواه خود را خریداری نمایید. کیفیت، طعم و مزه برنج ایرانی منحصر به فرد بوده و با سلیقه بسیاری از مردم جهان متناسب است. کافیست تا درخواست خود را در وب‌سایت ما ثبت نمایید.

۲) خرید برنج‌ ایرانی به طور عمده

برنج ماده اولیه تهیه انواع غذاها و خوراکی ها همچون شیرینی کیک و… است، از این رو بسیاری از تولید کنندگان شرکت های تولیدی که برنج را به عنوان ماده اولیه محصولات خود استفاده می کنند، باید برنج خود را به صورت عمده و در مقدار زیادی تهیه کنند. شما می توانید برای رستوران، هتل و کارگاه خود برنج ایرانی را به صورت عمده سفارش دهید و آن را با قیمتی مناسب و تخفیف بی نظیر دریافت کنید‌؛ چرا که تهیه یک غذای خوش طعم و مطبوع نیازمند مواد اولیه با کیفیتی نیز است که برنج ایرانی این کیفیت را به خوبی تضمین می کند.

۳) صرفه جویی در زمان

از دیگر مزایای خرید آنلاین برنج از فروشگاه برنج شمالی می‌توان در به صرفه جویی در زمان اشاره کرد؛ چرا که شما دیگر لازم نیست تا به مانند خرید حضوری در صف منتظر بمانید تا نوبت به شما برسد. شما می‌توانید در هر مکان و هر زمانی که تمایل داشتید، به اینترنت متصل شده و وارد سایت شده و خرید اینترنتی خود را انجام دهید. در واقع دیگر نیازی به هدر دادن زمان و رسیدن به فروشگاه های فیزیکی در سطح شهر نیست. علاوه بر این به راحتی خواهید توانست تا نحوه ارسال برنج خریداری شده خود را به صورت آنلاین و از طریق این فروش را پیگیری نمایید.

۴) صرفه جویی در سوخت

صرفه جویی در مصرف سوخت نیز از دیگر مزایای خرید آنلاین برنج از فروشگاه برنج شمالی است؛ چرا که دیگر شما لازم نیست تا برای خرید وسیله نقلیه‌ را در اختیار بگیرید و برای سوخت و یا کرایه آن هزینه جداگانه‌ای پرداخت نمایید.

۵) صرفه جویی در انرژی

خرید برنج نیاز به بررسی زیادی دارد ‌؛ چرا که باید از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد و قاطی بودن یا نبودن آن را مورد بررسی قرار داد. به همین جهت شاید نیاز باشد تا شما زمان زیادی را در فروشگاه بگذرانید تا بتواند برنج دلخواه خود را پیدا کنید. همین امر باعث می‌شود تا شما در نهایت خسته شوید که مطمئنا با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی برنج شمالی، دیگر این مشکلات را نداشته و انرژی زیادی را برای خرید صرف نخواهید کرد.

۶) تنوع در انتخاب

فروشگاه برنج شمالی انواع مختلف برنج ایرانی را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار داده است. این تنوع در بسیاری از فروشگاه ها وجود ندارد و بسیاری از آن‌ها قادر به تهیه انواع مختلف برنج نبوده و توانایی نگهداری آن در فروشگاه را ندارند. چرا که اغلب فروشگاه های فیزیکی متناسب با ذائقه هر محله و منطقه برنج‌های خاصی را ارائه می‌کنند.

۷) خرید راحت

از دیگر مزایای خرید آنلاین از فروشگاه برنج شمالی می توان به راحت خرید کردن اشاره کرد؛ چرا که شما می توانید در منزل، محل کار و یا هر مکان دیگری به راحتی برنج مورد نظر خود را سفارش داده و خرید اینترنتی خود را انجام دهید. برنج مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سرعت و کمترین زمان در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

۸) دسترسی همیشگی

از دیگر مزایای خرید آنلاین برنج از فروشگاه برنج شمالی می‌توان به دسترسی همیشگی به محصولات اشاره کرد. شما می‌توانید در در هر ۲۴ ساعت شبانه روز، از ۷ روز هفته و در ۳۶۵ روز سال به راحتی خرید خود را انجام دهید؛ چرا که درب‌های فروشگاه ما همواره به روی شما باز خواهد بود.

۹) صرفه جویی در هزینه

شما می‌توانید برنج دلخواه خود را با تخفیف چشمگیری نسبت به فروشگاه های فیزیکی از ما تهیه کنید؛ چرا که فروشگاه برنج شمالی به طور مستقیم برنج خود را از کشاورزان گرفته و هیچ واسطه ای در این بین موجود نمی باشد. بر همین اساس، برنج را با قیمتی متناسب تر دریافت خواهید کرد؛ چرا که بسیاری از هزینه ها در این بین حذف شده است. علاوه بر این شما می‌توانید برای خرید برنج به صورت عمده نیز از تخفیفات منحصر به فرد ما برخوردار شوید.

۱۰) جستجوی آسان کالا

شما همچنین می توانید به صورت آنلاین و به سادگی به نوع برنج دلخواه خود دست یافته و با جستجو در سایت فروشگاه برنج شمالی از ویژگی‌های آن مطلع شده و آن را به سادگی سفارش دهید و در صورت موجود نبودن آن‌ها به سرعت از این موضوع اطلاع یابید. شما همچنین می‌توانید برای خرید قطعات دستگاه نشاکار خود نیز به سادگی نام آن را جستجو کرده و به سرعت به آن دست یابید.

۱۱) مقایسه قیمت‌ها

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید آنلاین برنج از فروشگاه برنج شمالی، آن است که شما می توانید به راحتی انواع مختلف برنج را با یکدیگر مقایسه کرده و قیمت آن‌ها را بررسی نمایید. همچنین شما می توانید قیمت های مندرج در سایت ما را با دیگر سایت های فروش برنج نیز بررسی کنید تا بتوانید اطمینان کاملی از کیفیت خدمات و قیمت محصولات ما داشته باشید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *